Barbora Černochová
Bakalářská práce
Jedinec proti většině
Individual Verus Majority
Anotace:
Tato práce se věnuje tématu konformity jedince a působení tlaku většiny na jednotlivce. Průzkum tohoto tématu vychází z osobní potřeby věnovat se problematice, kterou shledávám v kontextu současného společenského vývoje jako aktuální a hodící se k reflexi. Teoretická část se věnuje tématu z obecného hlediska, upozorňuje na psychologické výzkumy provedené na toto téma, a nahlíží na konformitu v období …víceAbstract:
This work deals with the topic of individual conformity and the influence of the majority pressure on a subject. The survey of this topic is based on the personal need to address the issues that I find in the context of contemporary social development as current and fit to explore. The theoretical part deals with the topic from a general point of view, draws attention to the psychological research …víceKlíčová slova
jedinecKlíčová slova
většinaKlíčová slova
hra v roliKlíčová slova
příběhyKlíčová slova
dramatická výchovaKlíčová slova
konformismusKlíčová slova
dospíváníKlíčová slova
strukturované drama
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10057
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: Martin SEDLÁČEK
- Oponent: Josef VALENTA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2018 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Strukturované drama při výuce vlastivědy
Iva FREIESLEBENOVÁ -
Strukturované drama Bran
Barbora Svobodová -
Design of the Workshop: How to Use Drama in an English Class?
Lenka Křivková -
Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole
Lenka ŠEBESTÍKOVÁ -
Strukturované drama jako prostředek výuky ruského romantismu v hudební výchově na střední škole
Miroslav GAŽÁK -
Školní drama jako prostředek výuky ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět: Příchod věrozvěstů na Velkou Moravu
Tereza ŠŮHOVÁ -
Strukturovné drama a jeho využití ve vybraném ústavním zařízení
Sabina KLAJMONOVÁ -
Drama and dramatization in foreign language teaching
Tereza Zahrádková