Role sociálních sítí ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014 – Vladimír BARTOŇ
Vladimír BARTOŇ
Bachelor's thesis
Role sociálních sítí ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014
The role of social networks in the 2014 European Parliament elections
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá roli sociálních sítí ve volbách do Evropského parlamentu. Sleduje sociální sítě Facebook, Twitter a YouTube. Na těchto sítích je provedena analýza komunikace stran, které dosáhly v posledních předčasných volbách do Poslanecké sněmovny hranice tří procent, tedy Ano 2011, KSČM, ODS, ČSSD, Úsvit přímé demokracie, KDU-ČSL a Stranu zelených a to v době vrcholící předvolební …viacAbstract:
This bachelor thesis examines the role of social networks in the European Parliament elections. It monitors social networks Facebook, Twitter and YouTube. On these networks it analyses the communication of parties, that reached the threshold of three percent in the last elections to the Chamber of Deputies, thus Ano 2011, KSČM, ODS, ČSSD, Úsvit přímé demokracie, KDU-ČSL and Strana zelených, at the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2015
Zverejniť od: 10. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTOŇ, Vladimír. Role sociálních sítí ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Politics / Politics and European Studies
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Analýza populistické komunikace SPD na sociálních sítích ve volbách do poslanecké sněmovny v roce 2021
Jan HRACHOVINA -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Role populistické politické komunikace v kampaních Strany pro Svobodu Geerta Wilderse
Marie ŠMÍDOVÁ -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Sociální sítě a jejich využívání politickými stranami jako nástroje politické komunikace
Jan Hlava -
Prezentace témat s možným polarizačním charakterem politickými stranami na sociální sítí Facebook a reakce uživatelů na ni
Ema Zezulová -
Interaktivita a aktivita českých politických subjektů na sociální síti ve volbách do Evropského parlamentu 2014
Jakub ŠILAR
Názov
Vložil
Vložené
Práva