Bc. Tereza Barochová

Master's thesis

Marketingová strategie společnosti Lobey Laboratories, s.r.o.

Marketing strategy of Lobey Laboratories, s.r.o.
Anotácia:
Cílem diplomové práce je na základě zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti, návrh marketingové strategie společnosti LOBEY Laboratories, s.r.o.
Abstract:
The aim of the diploma thesis is based on the evaluation of the current marketing strategy of the company, the proposal of the marketing strategy of the company LOBEY Laboratories, s.r.o.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Czech University of Life Sciences Prague

Faculty of Economics and Management

Master programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration

 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses ukd27g ukd27g/2
31. 3. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.