Rozvíjení schopnosti fonematické diferenciace u dětí předškolního věku v mateřské škole – Bc. Lenka Nováčková
Bc. Lenka Nováčková
Diplomová práce
Rozvíjení schopnosti fonematické diferenciace u dětí předškolního věku v mateřské škole
Developing the ability of phonemic differentiation of preschool children in nursery school
Anotace:
Anotace Diplomová práce se zabývá rozvojem schopností fonematické diferenciace u dětí v předškolním věku. Cílem práce bylo zjistit, jak metodika D. B. Elkonina působí na analýzu a syntézu slov u dětí v logopedické třídě. Dílčími cíli bylo zjistit, zda v analýze a syntéze slov při počátečním a konečném měření lépe obstojí dívky či chlapci a zda bude analýza a syntéza slov na vyšší úrovni u dětí v logopedické …víceAbstract:
Annotation The thesis deals with the development of the phonemic differentiation ability of preschool children. The purpose of the work was to find out how the Elkonin’s methodology influences the word analysis and synthesis of children in speech therapy class. The partial purpose was to find out the difference of the starting and final test results between boys and girls and the difference of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gz5qw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Logopedická péče v logopedické třídě běžné mateřské školy
Kateřina Mutinová -
Srovnání české, slovenské a dolnolužické slabičné struktury slov s přihlédnutím k problematice automatického dělení slov
Tomáš Vlček -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Učivo o tvoření slov a o stavbě slov na 1. stupni ZŠ
Dominika BERVIDOVÁ -
VÝVOJOVÉ TENDENCE PŘI TVOŘENÍ SLOV V SOUČASNÉ ČEŠTINĚ (ADAPTACE PŘEJATÝCH SLOV, ZVLÁŠTNÍ TYP TVOŘENÍ SLOV ZKRACOVÁNÍM)
Lucie MÁNKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová