Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně – Ing. Emmanuel Selase ASAMOAH
Ing. Emmanuel Selase ASAMOAH
Disertační práce
Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
Brand management in the fast food industry: a cultural perspective of the branding strategies of firms, and the behaviour of consumers in the Czech Republic and Ghana
Abstract:
Kulturní hodnoty jsou důležitými aspekty osobnosti spotřebitelů. Poněvadž se podniky stávají stále více a více globálními, kulturní rozdíly mezi spotřebiteli hrají v rozvoji účinných marketingových a brandingových strategií významnou roli. Hlavním cílem této disertační práce je vytvoření modelu strategie budování značky v průmyslu rychlého občerstvení napříč kulturami. Výzkum se rovněž zabývá různými …víceAbstract:
Cultural values are important aspects of the self of consumers. As businesses have become more and more global, the cultural differences among consumers play an important role in the development of effective marketing and branding strategies. The main objective of this research is to create a model for cross cultural branding strategy in the fast food industry. Also, the research explores the different …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ASAMOAH, Emmanuel Selase. \textit{Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ukkgp9/.
Jak správně citovat práci
ASAMOAH, Emmanuel Selase. Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně. Zlín, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu rychlého občerstvení v době pandemie COVID-19
Miroslav Duda -
Faktory ovlivňující nákupní chování českého spotřebitele na trhu rychlého občerstvení
Tereza Tříšková -
Zavedení vegetariánského produktu do řetězce rychlého občerstvení
Simona Vaškovicová -
Analýza trhu rychlého občerstvení
Viktorie Vlková -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Patrick Poborský -
Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou
Lucie TRAXLOVÁ -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová