The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry – Kristýna Miturová
Kristýna Miturová
Diplomová práce
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Vliv CSR praktik na nákupní rozhodovací proces Čechů v rámci luxusního módního průmyslu
Anotace:
Módní průmysl čelil v posledních letech mnoha CSR skandálům. Tyto aféry poukázaly na nevhodné chování některých módních řetězců a značek. Tato práce se zaměřuje na situaci v odvětví luxusní módy. Diplomová práce si klade za cíl zjistit roli společenské odpovědnosti firem v českém nákupním rozhodovacím procesu s cílem vyvodit implikace pro značky. Primární výzkum byl proveden prostřednictvím kvantitativního …víceAbstract:
The fashion industry has faced numerous CSR scandals over recent years. These scandals pointed to the inappropriate behaviour of some fashion chains and brands. This thesis focuses on the situation within the luxury fashion industry. It aims to determine the role of corporate social responsibility in the Czech buying decision process in order to draw implications for brands. Primary research was conducted …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91098
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedoucí: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91098
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić