Kde je moje místo aneb sociální pedagog v prostředí základní školy – Mgr. Simona Řádková, DiS.
Mgr. Simona Řádková, DiS.
Bachelor's thesis
Kde je moje místo aneb sociální pedagog v prostředí základní školy
Where is my place or social pedagogue in primary school
Anotácia:
Sociální pedagogika jako samostatná pedagogická disciplína vznikla teprve po roce 1989 a to je možná jeden z důvodů, proč je práce sociálního pedagoga stále velkou neznámou především pro neodbornou část veřejnosti. Někteří tento název vůbec neznají, někteří jej zaměňují či ztotožňují s prací sociálního pracovníka. Proto jsem se rozhodla jako studentka oboru sociální pedagogika, zmapovat prostředí základní …viacAbstract:
Social pedagogy, as an independent pedagogical discipline, has formed only after 1989 and it is perhaps one of the reasons why the work of a social educator still remains unknown, especially for improper proportion of the public. Some even do not know this name, some confuse it or equate it with the work of a social worker. I therefore decided, as a student of social pedagogy, to map the elementary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p229l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Education / Social Education
Práce na příbuzné téma
-
Školní sociální pracovník - postoje pedagogických pracovníků základních škol
Eva HODKOVÁ -
Školský sociální pracovník
Helena Ouřadová -
Současný stav sociální práce na základních školách v ČR
Ester Džurbanová -
Sociální pedagog na Ukrajině a jeho uplatnění ve školách
Lyudmyla Dubová -
Sociální pedagog jako asistent pedagoga na základní škole
Daniel ZAHRADNÍK -
Screens Between Us: Erosion of Privacy, Identity and Communication in Fahrenheit 451 and The Circle
Štěpánka Nárovcová -
La mobilité et la coopération internationales comme un outil pour développer la compétence interculturelle de communication dans les écoles
Zdeněk Lengál -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová