Význam a možnosti používání zeměpisného i nezeměpisného označení zboží – Bc. Eliška Vinklerová
Bc. Eliška Vinklerová
Diplomová práce
Význam a možnosti používání zeměpisného i nezeměpisného označení zboží
Geographical and non-geographical marking sign - its importance and options of using
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza současné situace systematizovaného značení na pozadí spotřebitelského chování v České republice. V první části jsou, dle originálního řazení, představeny nejvýznamnější české značky používané k označení výrobků a služeb v současnosti. Druhá část prezentuje výsledky dotazníkového šetření na téma značení zboží a spotřebitelské chování v ČR, kterého se zúčastnili …víceAbstract:
The subject of the submitted thesis is to analyze the current situation of product labeling in the background of consumer behavior in the Czech Republic. The first part, according to the original order, introduces Czech labels most used to describe products and services today. The second part presents the results of a survey on product labeling and consumer behavior in the CR, which was participated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qpl6p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Role product placementu v audiovizuálních dílech z perspektivy komerčních a veřejnoprávních televizí v České republice
Alžběta Jandová -
Řízení produktových inovací ve společnosti Albi Česká republika a.s.
David Rozsíval -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Právní aspekty product placementu v České republice
Lidmila Kuchaříková -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement a jeho využití v České republice
Kateřina Vondráčková -
Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice
Martina Kopečková