Návrh a realizace výuky dle učebních stylů žáků – Šárka ŠTVERÁKOVÁ
Šárka ŠTVERÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh a realizace výuky dle učebních stylů žáků
Design and implementation of teaching according to learning styles of students
Abstract:
Cílem této práce je především: - definovat a charakterizovat typy učebních stylů žáků dle druhu inteligence, - navrhnout možnosti a formy využití učebních stylů pro žáky, - definovat možnosti zohlednění učebních stylů ve výuce pro učitele, - výzkumem dokázat význam a efektivitu zohlednění učebních stylů při výuce, - provést diagnostiku učebních stylů na vybrané skupině žáků.Abstract:
The aim of this Bachelor´s Final Project is: - define and characterize the types of learning styles of students by type of intelligence, - design options and forms of use of learning styles for students, - define the opportunities taking into account the learning styles in education for teachers, - research to prove the importance and effectiveness of learning styles into accountwhen teaching - to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2012
Accessible from:: 4. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTVERÁKOVÁ, Šárka. Návrh a realizace výuky dle učebních stylů žáků. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects - Trade and Services
Theses on a related topic
-
Diagnostika učebního stylu
Magdaléna Chytrá -
Diagnostika učebních stylů žáka
Pavlína Hudková -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Diagnostika učebních stylů žáka
Klára Bořutová -
Diagnostika učebních stylů a strategií studentů 1. a 2. roč. střední školy a posluchačů jazykové školy
Jana Janečková -
Diagnostika stylů učení žáků na střední odborné škole
Miroslava VALNÁ -
Vyučovací styl učitele versus učební styl učení žáka
Luboš BOČEK -
Učitelé Harryho Pottera: Jejich vyučovací styl a přístup ke studentům
Alžběta BALOUNOVÁ