Magdalena Vencová

Master's thesis

Komunikace a propagace cestovní kanceláře ITS Billa Travel na Facebooku

Communication and promotion of the tour operator ITS Billa Travel on Facebook
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat komunikaci cestovní kanceláře ITS Billa Travel na sociální síti Facebook a navrhnout její zlepšení jak v oblasti strategie komunikace, tak placené podpory. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci, definici pojmu cestovní kanceláře a sociálním médiím. Analytická část obsahuje analýzu konkurence a její komunikaci na Facebooku …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze communication of the tour operator ITS Billa Travel on Facebook and and to recommend proposals for improvement and how to be more effective. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is concerned about marketing communication and definition of the term of travel agency and social media. In the analytical part is provided analysis of competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2018
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Zdenka Petrů

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71817