Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku – Michaela Kolaříková
Michaela Kolaříková
Diplomová práce
Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku
The Project of Product Innovation in the Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt výrobkové inovace pro společnost Fatra Napa-jedla a.s.. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části di-plomové práce je zpracována literární rešerše z české i zahraniční odborné literatury týkající se problematiky inovací, inovačního procesu, hodnocení inovací a analýzy podnikatelského prostředí. Praktická část diplomové práce …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create product innovation for the Fatra Napajedla Inc. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part processes literature review of Czech and foreign literature sources related to the field of innovation, innovation score, innovation process, evaluation and analysis of the business environment. The practi-cal part is divided into analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kolaříková, Michaela. Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Řízení procesů výrobkových inovací
Jana Kaprálová -
Řízení procesů výrobkových inovací
Dominik Fries -
Inovační projekt vstupu podniku na mezinárodní trh
Patricie Ježková -
Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.
Kateřina BÝČKOVÁ -
Vyhodnocení technických parametrů podlahovin na bázi dřeva
Ivo Novák -
Posouzení dřevěných podlahovin vhodných pro podlahové vytápění
Jakub Peřina -
Projekt racionalizace výroby lisované podlahoviny ve společnosti Fatra, a.s.
David Matušinec -
Konstrukce uchycení magnetického kartáče na výrobní linku podlahoviny
Tomáš Močička