Rozdíl v úrovni anglické výslovnosti mezi českými a nizozemskými mluvčími – Bc. Lucie Crháková
Bc. Lucie Crháková
Bakalářská práce
Rozdíl v úrovni anglické výslovnosti mezi českými a nizozemskými mluvčími
Differences in the Level of the English Pronunciation between Czech and Dutch speakers
Anotace:
Tato práce se zabývá úrovní anglické výslovnosti českými a nizozemskými mluvčími. Cílem práce je zjistit největší rozdíly mezi anglickou výslovností v podání českých a nizozemských mluvčí a faktory, které ovlivňují výslovnost v obou zemích. Teoretická část se zabývá obecnou teorií hlásek a základy fonetiky a fonologie. Dále porovnává segmentální a suprasegmentální levely anglické výslovnosti s českými …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the level of the English pronunciation by Czech and Dutch speakers. The aim of this work is to find out the most significant differences in the level of the English pronunciation by Czech and Dutch speakers and what the factors influencing the level of the pronunciation in each country are. The theoretical part deals with the general theory about speech sounds and the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uqrsc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
- Vedoucí: Mgr. Irena Hůlková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Oaklandová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Czech Expats' English Pronunciation
Kristýna Šrámková -
English word stress in pronunciation of secondary school students
Tereza HOLÁ -
Textbook Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners
Petr Divišovský -
Aspects of Connected Speech in English: Assessing Students’ Progress After Pronunciation Training
Petra Erbanová -
Problémy s výslovností tvrdých a měkkých souhlásek ve výuce ruského jazyka
Hana Stará -
Rozlišování anglických fonémů na základě minimálních párů dětmi předškolního věku
Anežka Adamcová -
Specifika ve výslovnosti fonémů /b, d, g/ u českých studentů španělštiny a jejich nácvik ve výuce
Monika NOVÁKOVÁ