Hudební nástroje v mateřských školách v Ústeckém kraji – Sandra DEMEOVÁ
Sandra DEMEOVÁ
Bakalářská práce
Hudební nástroje v mateřských školách v Ústeckém kraji
Musical instruments in nurseries in Usti nad Labem region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hudebními nástroji v mateřských školách. V teoretické části se seznámíte s hudební výchovou a hudebními činnostmi a s jejich propojením s RVP PV. Poté vám nastíním nejčastěji se vyskytující hudební nástroje v mateřských školách, historii jejich vzniku a uplatnění v pedagogické praxi. Cílem mé kvalifikační práce je zjistit vybavenost mateřských škol hudebními nástroji a jejich …víceAbstract:
The thesis deals with musical instruments in nursery schools. In the theoretical part you will be acquainted with music education and musical activities and their connection with Framework Educational Programme for Pre-school Education. Then I will outline the most common musical instruments in nursery schools, history of their origin and application in pedagogical practice. The objective of my qualification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Zeman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DEMEOVÁ, Sandra. Hudební nástroje v mateřských školách v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Využití operních zpracování pohádek (Operek) od autorů Zdeňka Svěráka a Jaroslava Uhlíře pro hudební činnosti v mateřské škole
Jitka Rozkošná -
Hudební činnosti v MŠ Olbramovice (zaměřeno na třídu Sluníčka)
Eliška Strnadová -
Balet Louskáček - didaktický rozbor propojující hudební, výtvarné a dramatické činnosti
Soňa Černá -
Netradiční hudební nástroje v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
Pavla RICHTERKOVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Rytmické činnosti ve výuce hudební výchovy na II. stupni základních škol a nižším stupni gymnázií
Darina Lukášová -
Rytmické hudební nástroje napříč kontinenty jako téma projektového vyučování v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
Helena BRZÁKOVÁ