Zuzana Štěpařová
Bachelor's thesis
Moderní trendy v současné reklamě
Modern trends in present promotion
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na moderní trendy současné reklamy a blíže analyzuje postupy a prvky, jež jsou používány ve firmě Matrix, a.s., kde jsem zaměstnána. Teoretická část práce uvádí přehledné schéma o počátcích a vývoji reklamy. Dále pak přibližuje základní fakta o psychologii reklamy a její působení v reklamě. Nedílnou součástí je i pojednání o typech moderních prvků reklamy a o jejich možnostech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2009
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB162
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2010
- Supervisor: Věra Strnadová
- Reader: Marek Franěk, Tomáš Kala
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Aneta Strnadová -
Psychologie reklamy: Analýza vlivu vybraných reklam
Kristyna Pavlickova -
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Jana Žákovčíková -
Vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů
Jaroslav Pazdera -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
Marta Břeňová -
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková