Zuzana Štěpařová

Bachelor's thesis

Moderní trendy v současné reklamě

Modern trends in present promotion
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na moderní trendy současné reklamy a blíže analyzuje postupy a prvky, jež jsou používány ve firmě Matrix, a.s., kde jsem zaměstnána. Teoretická část práce uvádí přehledné schéma o počátcích a vývoji reklamy. Dále pak přibližuje základní fakta o psychologii reklamy a její působení v reklamě. Nedílnou součástí je i pojednání o typech moderních prvků reklamy a o jejich možnostech …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 1. 2010
  • Supervisor: Věra Strnadová
  • Reader: Marek Franěk, Tomáš Kala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv