Vyvozování hlásek pomocí básničky, písničky, pohádky – Renata Kunzová
Renata Kunzová
Master's thesis
Vyvozování hlásek pomocí básničky, písničky, pohádky
,,Production of Sounds through Nursery Rhyme, Song and Fairy Tale
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na vyvozování hlásek se žáky prvního ročníku ZŠ. V teoretické části jsou uvedeny současné trendy a možnosti vzdělávání, taktéž metody výuky čtení. Praktická část je zaměřena na vyvozování hlásek formou písniček, básniček, her s písmeny a pohádekAbstract:
My thesis is focused on deducing phones with primary first pupils. Contemporary trends and alternatives, evaluating methods of teaching reading are given in theoretical part. The practical part is focused on producing phones in a playful manner of song, nursery rhymes, games with words and fairy tales
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2010
- Vedúci: Martina Fasnerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Alternative Methods of Teaching English Pronunciation (and their Effectiveness at Lower Secondary School
Adam BRÁZDA -
Non-traditional Methods of Teaching Upper Secondary Mathematics
Klára SPILKOVÁ -
Shared reading and its influence on second graders reading comprehension
Barbora Šenbergerová -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein