Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o. – David Šafr
David Šafr
Bachelor's thesis
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
Customer satisfaction in RUMBURK KELLY s. r. o. firm
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je zhodnocení zákaznické spokojenosti ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o. Cílem práce je s pomocí marketingového výzkumu zhodnotit zákaznickou spokojenost u velkoobchodních zákazníků zvolené firmy, vymezit dílčí problémy a navrhnout jejich řešení.V teoretické čísti jsou objasněny pojmy jako zákaznická spokojenost a její měření, marketingový výzkum, customer relationship management …viacAbstract:
The topic of this bachelor thesis is customer satisfaction in firm RUMBURK KELLY s. r. o. The aim is to evaluate customer satisfaction by wholesale customers with the help of marketing research, define possible issues and to propose solution for these issues.In the theoretical part, there are terms to be found such as customer satisfaction and its measurement, marketing research, customer relationship …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jana Šturmová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Marie Antonia Thomsenová -
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Tereza Uhlířová -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Etnetera, a.s.
Radka Borovičková -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Výzkum zákaznické spokojenosti v kavárně Café Telč
Lenka Stiborová
Názov
Vložil
Vložené
Práva