Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace – Bc. Tereza Dufková
Bc. Tereza Dufková
Master's thesis
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Anotácia:
Tématem diplomové práce je „Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace”. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části vysvětluji základní pojmy, jako je marketingová komunikace a jednotlivě i její nástroje. Dále se v práci zabývám informačním systémem a objasněním problematiky ohledně marketingového výzkumu. Praktická část je věnována …viacAbstract:
Theme of thesis is "Use of marketing research for effective marketing communication tools set." The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part explains the basic terms such as marketing communication and individually its tools. Furthermore, I focus on the information system and clarifying issues regarding marketing research. The practical part is devoted to the analysis …viacKľúčové slová
Klíčová slova Marketingová komunikace reklama public relations osobní prodej podpora prodeje direkt marketing internetový marketing marketingový výzkum dotazování dotazník Keywords Marketing communication advertising personal selling sales promotion direct marketing internet marketing marketing research interrogation questionnaire
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b9rkb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka