Faktory ovlivňující průběh vzdělávání žáků při přechodu z 1. na 2. stupeň ZŠ Habartov. – Vendula HERYNKOVÁ
Vendula HERYNKOVÁ
Diplomová práce
Faktory ovlivňující průběh vzdělávání žáků při přechodu z 1. na 2. stupeň ZŠ Habartov.
The Factors influencing the education of pupils during transition from primary to lower secondary school in ZŠ Habartov.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou faktorů, které ovlivňují průběh vzdělávání žáků při přechodu z prvního na druhý stupeň Základní školy Habartov. Přechod mezi těmito dvěma stupni základního vzdělávání představuje pro žáky významnou změnu. Cílem práce je identifikovat klíčové faktory a zjistit aktivity usnadňující přechod na druhý stupeň. Výzkum byl proveden prostřednictvím kombinace kvantitativních …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of factors that influence the education of pupils during the transition from primary to lower secondary school in ZŠ Habartov. The transition between these two stages of primary school represents a significant change for pupils. The aim of the thesis is to identify the key factors and to find out the activities that facilitate the transition to lower secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Ivana Brtnová-Čepičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERYNKOVÁ, Vendula. \textit{Faktory ovlivňující průběh vzdělávání žáků při přechodu z 1. na 2. stupeň ZŠ Habartov.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/umru18/.
Jak správně citovat práci
HERYNKOVÁ, Vendula. Faktory ovlivňující průběh vzdělávání žáků při přechodu z 1. na 2. stupeň ZŠ Habartov.. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Problematika přechodu žáků z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ
Tereza MANOVÁ -
Vliv pandemie Covid-19 na psychosociální zdraví dětí na základní škole
Marek VYKA -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová