Využití strukturovaného učení v předškolním vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra – Mgr. Tereza FOUKALOVÁ
Mgr. Tereza FOUKALOVÁ
Bakalářská práce
Využití strukturovaného učení v předškolním vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra
Using structured teaching strategies in pre-school education of children with autism spectrum disorder
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím metodiky strukturovaného učení ve vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřské školy. První část práce je zaměřena na projevy poruch autistického spektra a jejich diagnostiku, na specifika předškolního věku, stručný popis vybraných intervenčních přístupů a metodiky alternativní a augmentativní komunikace. V další části jsou popsány principy …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the use of structured teaching strategies in educating children with autism spectrum disorder in kindergarten. The first chapter deals with symptoms of autism spctrum disorders and their diagnosing, with specific charactertics of pre-school age, brief description of certain interevtion programmes and principles of augmentative and alternative communication. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOUKALOVÁ, Tereza. \textit{Využití strukturovaného učení v předškolním vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/umwaw0/.
Jak správně citovat práci
FOUKALOVÁ, Tereza. Využití strukturovaného učení v předškolním vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika / Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková
Název
Vložil
Vloženo
Práva