Návrh typologie uživatelů vybrané platformy sociálního média – Jiří Žandovský
Jiří Žandovský
Master's thesis
Návrh typologie uživatelů vybrané platformy sociálního média
Design of Users Typology of the Selected Social Media Platform
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá typologií uživatelů platformy Twitter (X) a analyzuje různorodost uživatelských vzorců, motivací a chování na této sociální síti. Twitter se stal jedním z hlavních kanálů komunikace a sdílení informací veřejnosti a nabízí prostor pro rozmanité interakce mezi uživateli. Cílem této práce je prostřednictvím empirického výzkumu identifikovat a kategorizovat typy uživatelů …viacAbstract:
This thesis deals with the typology of users of the Twitter platform (X) and analyzes the diversity of user patterns, motivations and behavior on this social network. Twitter has become one of the main channels of communication and information sharing for the public and offers space for diverse interactions between users. The goal of this work is to identify and categorize types of Twitter users based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153107
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedúci: Jaroslav Urminský
- Oponent: Peter Babjak
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
Maria Babenkova -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek -
Factor Analysis of the Live stream shopping in China
Yan Zhang -
Factor analysis of multi-relational data.
Markéta TRNEČKOVÁ