Bc. Tomáš Pícha
Master's thesis
Řízení finančních rizik v přepravním podniku
Financial risk management in transport business
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na přepravní společnost, ve které pracuji na pozici analytika finančních rizik. Je pracováno s reálnými tržními daty, pouze údaje o firmě jsou změněny nebo neuvedeny v rámci zachování firemního tajemství. Diplomová práce obsahuje všechny mé zkušenosti a vědomosti, které jsem během svého působení u této společnosti získal a implementoval je ve své diplomové práci, která by …moreAbstract:
Dissertation is focused on the shipping company, where I am working as an analyst of financial risks. It utilizes the real market data, only the company data are changed or not mentioned in order to maintain the corporate secret. Dissertation contains the experience and knowledge I have gained while working for this company and implement these into my dissertation, which should consequently function …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zfrun/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Brada, Ph.D.
- Reader: Ing. Miroslav Červenka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Hedgingové strategie jako efektivní nástroj eliminace podnikatelských rizik
Kateřina Francová -
FOREX a opční strategie
Tomáš Štěpánek -
Kurzová volatilita a strategie zajišťování exportních podniků
Sylvie Riederová -
Výstavba areálu bežeckého lyžovania v okolí Olomouca: limity a rizika
Juraj MUNDIER -
Limity a bezpečnostní rizika geocachingu
Leona Otrubová -
Limity a rizika rozvoje PPP projektů
Lucie Šafránková -
Riziko koncentrace úvěrového portfolia
Kateřina Malá -
Limity politického marketingu
Aleš Procházka