Koncept a aplikační struktura projektu Emotions! – Eliška Brychtová
Eliška Brychtová
Diplomová práce
Koncept a aplikační struktura projektu Emotions!
The concept and application structure of the project Emotions!
Anotace:
byznysového konceptu týmového projektu a vytvořením odhadu finančního plánu projektu pro prvních 24 měsíců provozu platformy. Součástí práce je definování původního konceptu jak z byznysového pohledu, tak z pohledu technického. Je zde nastíněna situace využívání umělé inteligence z legislativního pohledu a je vytvořena rešerše případných konkurenčních řešení, která ověřuje jedinečnost konceptu platformy …víceAbstract:
The concept and application structure of the project Emotions! deals with the verification of the team project's business concept and the creation of an estimate of the project's financial plan for the first 24 months of the platform's operation. Part of the work is the definition of the original concept from both a business point of view and a technical point of view. The situation of the use of artificial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92102
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Petr Fabera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92102
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data a analytika pro business
Práce na příbuzné téma
-
Business plan: Retail network in Kazakhstan
Alexey Taran -
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza rozhlasové reklamy společnosti Avon Cosmetics zaměřené na projekt Avon Pochod proti rakovině prsu
Veronika Prátová -
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku
Petr Přikryl -
Vliv emocí, zkušeností a motivací při finančním rozhodování
Petra Formánková -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Sociální síť v cestovním ruchu ČR – business plan
David Pálek -
Sociální síť v cestovním ruchu ČR - business plan
David Pálek -
Business Plan: Possibilities of Launching Internal Social Networks at Czech Universities
Peter Šándor