Bc. Zuzana Kodýdková

Bakalářská práce

Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti

Anotace:
Bakalářská práce „Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti“ se v teoreticko - metodologické části zabývá pojmy spojené s tématem, jako jsou marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, zpětná vazba, druhy zpětné vazby, podnik, atd. Teoretická část přibližuje konkrétní pojmy související s aplikační částí a vysvětluje jejich význam. Aplikační část je zaměřena na analyzování konkrétního případu …více
Abstract:
My thesis "The feedback of the customers in a selected company" deals in the theoretical-methodological part with terms related to the theme such as marketing, marketing research, marketing mix, feedback, types of feedback, company, etc. The theoretical part describes the specific terms related to the application section and explains their significance.The application part focuses on the analysing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bláhová Lucie

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích