Marketingová komunikace veřejnoprávní a soukromoprávní televize – Ing. Barbora Růžičková
Ing. Barbora Růžičková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace veřejnoprávní a soukromoprávní televize
Marketing Communication in State and Private Television
Anotácia:
Tato závěrečná práce se týká Marketingové komunikace veřejnoprávní a soukromoprávní televize. Toto téma jsem si vybrala z důvodů aktuálnosti. Průzkumy ukázaly, že dnešní postmoderní společnost získává informace nejvíce právě z masového média televize. Cílem této práce je zjistit, zda se od sebe liší veřejnoprávní a soukromoprávní televize v marketingových aktivitách, a jestli diváci těchto televizí …viacAbstract:
This dissertation is concerned to marketing communication of state and private television. I chose this theme of work because it is front burner. Public opinion surveys showed that our present postmodern society obtains information mostly from the mass media television. The goal of my work is the finding, if state and private television is different in marketing activities from each other and if viewers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/suoxs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Bedna nás baví: analýza komiky skrze žánry reality a talk show veřejnoprávní a soukromé televize
Monika Ostrovská -
Komparativní studie etiky veřejnoprávní a soukromé internetové televize
Karolína Stránská -
Komunikace pro rozvoj: Masová média v projektech rozvojové spolupráce českých neziskových organizací
Martina Tlachová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Masová komunikace (Analýza prostředků masové komunikace)
Jiří PRUNER -
Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků
Zuzana Lovečková