Bc. Jana Urmanová

Diplomová práce

Formování kompenzačních strategií rozumově nadaných studentů s dyslexií

Formation of compensatory strategies used by gifted students with dyslexia
Anotace:
Práce se zaměřuje na rozumově nadané studenty s dyslexií, kteří patří mezi studenty s tzv. dvojí výjimečností. Úspěch při studiu na vysoké škole je u těchto studentů zčásti závislý na tom, zda umějí efektivně používat kompenzační strategie. Cílem výzkumu je porozumět procesu utváření kompenzačních strategií studentů s dvojí výjimečností, aby bylo následně možné tento proces facilitovat. Metodou tvorby …více
Abstract:
The study is focused on gifted students with dyslexia who belong to the group of twice-exceptional students. The success of these students while studying at university depends partly on the ability to use compensatory strategies effectively. The aim of the thesis is to understand the forming process of these compensatory strategies so that we could facilitate it. Data was gained from half-structured …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií