Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu – Veronika Hofmannová
Veronika Hofmannová
Diplomová práce
Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu
Marketing strategy adaptation of Chipotle in Czech markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá fastfoodovým řetězcem Chipotle, známým především ve Spojených státech amerických, a jeho potenciálním vstupem na český trh. Analyzuje marketingovou strategii společnosti a řeší její adaptaci pro český trh. Konkurenční výhodou společnosti je používání lokálních bio surovin, proto ve své diplomové práci zkoumám zájem Čechů o mexickou kuchyni a udržitelný rozvoj. Cílem mé diplomové …víceAbstract:
This Diploma thesis deals with chain of fast food restaurants named Chipotle, which is predominantly known in the United States of America, and its potential entry into the Czech market. The thesis analyzes the marketing strategy of the company and applies its adaptation for the Czech market. The competitive advantage of the company is using local organic raw ingredients of high quality; therefore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52947
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Vlastimil Janecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52947
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit
Lucie Špindlerová -
Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh
Barbora Holanová -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Gálová -
Mezinárodní marketingová strategie v oblasti herního průmyslu a mikrotransakcí
David Urbánek