Statistické hodnocení zavádění nového výrobku na trh – Ing. Zuzana Ženíšková
Ing. Zuzana Ženíšková
Master's thesis
Statistické hodnocení zavádění nového výrobku na trh
Statistical evaluation of the introducing a new product on the market
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na statistické hodnocení zavádění jablečného alkoholického nápoje – cideru na český trh. Hlavním cílem je vytvořit aktuální přehled všech výrobců cideru v České republice včetně jejich popisu a nabízeného sortimentu. Posléze je analyzována produkce vybraných výrobců a odhadnut jejich budoucí vývoj. Dalším záměrem je určení počtu producentů a prognózování jejich množství …viacAbstract:
The Master’s Dissertation is focused on the statistical evaluation of the introduction of apple cider on the Czech market. The main objective is to create a current list of all cider producers in the Czech Republic, including their description and the offered range. Also, it analyzed the production of selected producers and their estimated future development. Another objective is to determine the number …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9991/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: Dr. Ing. Sylva Skupinová
- Oponent: doc. RNDr. Miloslav Malec, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽENÍŠKOVÁ, Zuzana. \textit{Statistické hodnocení zavádění nového výrobku na trh}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/uohq7e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Práce na příbuzné téma
-
Technologie výroby ciderů
Jana Jarešová -
Matematicko-statistické metody pro hodnocení a predikci kvality výrobního procesu
Jana Prchlová -
Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu
Zuzana Němcová -
Statistické metody pro metaanalýzu výsledků založených na binárních datech
Tomáš Stach -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská