Bc. Šimon Vojta
Diplomová práce
Management infuencer marketingu
Influencer marketing management
Anotace:
Diplomová práce se věnuje influencer marketingu jakožto nově vznikajícímu směru v oblasti marketingového mixu. Je zde rozebrána základní charakteristika influencerů a jejich obrovský potenciál díky nativnímu způsobu tvorby sdělení, jež je respondentům blíže, než jakékoli jiné masové médium. Pro účely této práce byla získána data z reklamní kampaně pro společnost Panasonic z roku 2020, jejíž náplní …víceAbstract:
This thesis deals with influencer marketing as a new opportunities regarding to marketing mix. It discusses the basic characteristics of influencers and their enormous potential due to the native way of crating a message that is closer to respondents than any other mass medium. For the purposes of this work, data from the advertising campaign for the company Panasonic from 2020 were processed, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a95sr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Zhodnocení influencer marketingu společnosti About You na sociální síti Instagram
Lenka Morávková -
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu na sociální síti TikTok
Dominika SÝKOROVÁ -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko