Zhodnocení brandingu pražírny kávy – Bc. Lucie BLÁHOVÁ
Bc. Lucie BLÁHOVÁ
Diplomová práce
Zhodnocení brandingu pražírny kávy
Evaluating of Branding of a Coffee Roastery
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením brandingu společnosti Orient Coffee s.r.o., plzeňské pražírny a kavárny, prodejny s kávou. Cílem práce je na základě teoretických poznatků a vlastního výzkumu zhodnotit branding značky Orient Coffee a navrhnout vhodná opatření pro posílení její pozice na trhu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti brandingu a výzkumu značky. Následně je …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of branding of Orient Coffee Ltd., a roastery, café and a coffee shop in Pilsen. The aim of the thesis is to evaluate the branding of Orient Coffee based on theoretical knowledge and own research and to propose appropriate measures to strengthen its market position. The theoretical part defines the basic concepts of branding, brand research and evaluates …víceKlíčová slova
značka výzkum značky vnímání značky brand branding hodnoty značky pražírna kávy kavárna
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLÁHOVÁ, Lucie. Zhodnocení brandingu pražírny kávy. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
Michal Krejčí -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Albina Salakhutdinova -
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
Alexandra Tančáková -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Tadeáš Herskovič -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Analýza vnímanej hodnoty značky Lindt na českom trhu
Viktória Verona Lešníková