Bc. Lucie BLÁHOVÁ

Master's thesis

Zhodnocení brandingu pražírny kávy

Evaluating of Branding of a Coffee Roastery
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením brandingu společnosti Orient Coffee s.r.o., plzeňské pražírny a kavárny, prodejny s kávou. Cílem práce je na základě teoretických poznatků a vlastního výzkumu zhodnotit branding značky Orient Coffee a navrhnout vhodná opatření pro posílení její pozice na trhu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti brandingu a výzkumu značky. Následně je …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of branding of Orient Coffee Ltd., a roastery, café and a coffee shop in Pilsen. The aim of the thesis is to evaluate the branding of Orient Coffee based on theoretical knowledge and own research and to propose appropriate measures to strengthen its market position. The theoretical part defines the basic concepts of branding, brand research and evaluates …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BLÁHOVÁ, Lucie. Zhodnocení brandingu pražírny kávy. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management