"Komparace studujících studijních oborů - Komunitní studia a Sociální antropologie" – Erika Bednářová
Erika Bednářová
Bakalářská práce
"Komparace studujících studijních oborů - Komunitní studia a Sociální antropologie"
"The Comparison of students of the Fields of Studies - Community Studies and Social Anthropology"
Anotace:
Práce obsahuje přípravu a realizaci dotazníkového šetření, na jehož základě jsou porovnávány obory Komunitní studia a Sociální antropologie. Cílem dotazníkového šetření je zjistit odpovědi na otázky, kdo a proč studuje uvedené obory. Na první výzkumnou otázku se díváme nejprve z hlediska sociálního postavení studentů (jejich kulturního a ekonomického kapitálu) a poté z hlediska jejich současné situace …víceAbstract:
The work includes preparation and implementation questionnaire investigation on the basis are compared the fields of studies Community Studies and Social Anthropology. The object of questionnaire investigation is find answers on this questions, who and why studies this fields. The first research question is viewed terms social status students (their cultural and economic capital) and than terms their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Petr Pabian, Th.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bednářová, Erika. "Komparace studujících studijních oborů - Komunitní studia a Sociální antropologie" . Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Komunitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost žáků vybraných škol pro studium matematiky na postsekundární a terciární úrovni vzdělávání
Matěj Tomáš -
Analýza důvodů pro výběr zaměření terciárního vzdělávání potenciálních pracovníků ve veřejném sektoru
Dana Trávničková -
Analýza financování terciárního vzdělávání v České republice a komparace jednotlivých ukazatelů s vybranými státy OECD v letech 2010–2020
Pavel Horálek -
Analýza systému terciárního vzdělávání v České republice se zaměřením na připravovanou reformu vysokých škol v letech 2006 - 2015
Jana Poupová -
Chování uživatelů akademických služeb v systému terciárního vzdělávání
Nadezda Firsova -
Sociální práce a její postavení v rámci jiných pomáhajících profesí z pohledu sociálních pracovníků OSPOD
Markéta HOJDAROVÁ -
Ageismus a sociální postavení seniorů ve společnosti
Kateřina Klajsnerová -
Sociální postavení žáků se specifickými poruchami učení v třídním kolektivu
Hana HUSEROVÁ