Bc. Veronika BRIEDLOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový mix společnosti IKEA

The IKEA marketing mix
Abstract:
V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na marketingový mix společnosti IKEA. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části vycházím z odborné literatury a popisuji jednotlivé části marketingového mixu obecně. Do části praktické se snažím aplikovat vlastní poznatky, představuji společnost IKEA, její historii a jednotlivé části marketingového mixu. Součástí praktické …more
Abstract:
In following bachelor thesis I am focusing on a marketing mix of the company IKEA. The thesis is divided into two parts, the theoretical one and the practical one. In theoretical part I result from professional literature and I am describing individual parts of the mix generally. In the practical one, I am trying to apply my own knowledge, I am presenting IKEA company, its history and individual parts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier: 10491

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BRIEDLOVÁ, Veronika. Marketingový mix společnosti IKEA. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications