Aspekty a využití aktivizujících metod v programech science centra – Bc. Nikola Krajčiová, DiS.
Bc. Nikola Krajčiová, DiS.
Diplomová práce
Aspekty a využití aktivizujících metod v programech science centra
The aspects and utilization of activating teaching methods in science center programs
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na využití aktivizujících metod, a to konkrétně v prostředí science centra. Úvodní část tvoří dvě teoretické kapitoly. První představuje pojem science centrum a činnost těchto organizací, druhá se věnuje stručnému popisu aktivizujících metod. Třetí kapitola, tedy praktická část, se zaobírá průzkumem uváděných vzdělávacích programů v science centru vzhledem k řešené …víceAbstract:
This diploma thesis deals with usage of activating teaching methods in a science center environment. The introductory part has two theoretical chapters. First chapter describes science center meaning and science centers activities. The second theoretical chapter describes activating teaching methods. The third chapter, practical part, deals about activating methods research in the science center due …víceKlíčová slova
Science centrum VIDA! science centrum popularizace vědy komunikace vědy přírodovědné obory aktivizující metody badatelsky orientovaná výuka (IBSE) Science center VIDA! science center popularisation of science science communication natural sciences activating teaching methods Inquiry-Based Science Education (IBSE)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lmsej/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík