Aspekty a využití aktivizujících metod v programech science centra – Bc. Nikola Krajčiová, DiS.
Bc. Nikola Krajčiová, DiS.
Master's thesis
Aspekty a využití aktivizujících metod v programech science centra
The aspects and utilization of activating teaching methods in science center programs
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na využití aktivizujících metod, a to konkrétně v prostředí science centra. Úvodní část tvoří dvě teoretické kapitoly. První představuje pojem science centrum a činnost těchto organizací, druhá se věnuje stručnému popisu aktivizujících metod. Třetí kapitola, tedy praktická část, se zaobírá průzkumem uváděných vzdělávacích programů v science centru vzhledem k řešené …moreAbstract:
This diploma thesis deals with usage of activating teaching methods in a science center environment. The introductory part has two theoretical chapters. First chapter describes science center meaning and science centers activities. The second theoretical chapter describes activating teaching methods. The third chapter, practical part, deals about activating methods research in the science center due …moreKeywords
Science centrum VIDA! science centrum popularizace vědy komunikace vědy přírodovědné obory aktivizující metody badatelsky orientovaná výuka (IBSE) Science center VIDA! science center popularisation of science science communication natural sciences activating teaching methods Inquiry-Based Science Education (IBSE)
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lmsej/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2015
- Supervisor: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík