Výukový program první pomoci pro žáky 1. stupně ZŠ – Mgr. Monika Merglová
Mgr. Monika Merglová
Master's thesis
Výukový program první pomoci pro žáky 1. stupně ZŠ
Educational program of first aid for primary school pupils
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou první pomoci a zážitkovou pedagogikou na prvním stupni základní školy a snaží se tyto dvě oblasti v praktické části propojit. V teoretické části vymezuje základní pojmy a analyzuje učivo o první pomoci v RVP ZV. Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření výukového programu využívající prvků zážitkové pedagogiky. V praktické části také využívá dotazníkového šetření …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of first aid and experiential pedagogy at the first stage of primary school and tries to connect these two areas in the practical part. The theoretical part defines the basic concepts and analyses the curriculum on first aid in the FEP for elementary education. The main goal of the diploma thesis is to create a teaching program using elements of experiential pedagogy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pw85v/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2021
- Supervisor: PhDr. Mgr. Jitka Slaná Reissmannová, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Experiential Education in Regular English Lessons
Mariana Navrátilová -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
STEPS - Skupinový terapeuticko-edukační program pro sourozence dětí s poruchami autistického spektra: Tvorba, implementace a evaluace programu
David Havelka -
Muzejní edukace mimo muzeum. Cesta písma, mobilní muzejně edukační program Muzea města Brna
Šárka Čerstvá -
Edukační program „Duševní hygiena pro seniory“
Markéta Píšová -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová