Reklama a její vliv na spotřebitele – Aneta ZÁRUBOVÁ
Aneta ZÁRUBOVÁ
Bakalářská práce
Reklama a její vliv na spotřebitele
Advertisement and its impact on consumers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. Nejdříve jsou vymezeny základní pojmy, jako marketing a reklama. Práce se poté zabývá reklamou dopodrobna, jsou uvedeny její cíle a funkce, druhy třídění reklamy a různá reklamní média. Dále se zaměřuje na spotřebitele, spotřební chování a faktory, které toto chování ovlivňují. V praktické části je analyzována reklamní kampaň Air Bank …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with advertising and its impact on consumers. First, basic concepts such as marketing and advertising are defined. Then the thesis deals with advertising in detail, presents its goals and functions, types of advertising classification and various advertising media. It also focuses on consumers, consumer behavior and the factors that influence this behavior. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁRUBOVÁ, Aneta. Reklama a její vliv na spotřebitele. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování obyvatelstva a půjčky domácnostem
Tomáš Strnad -
Charakteristika bankovních produktů a spotřebního chování obyvatel k úvěrům
Jan Struhár -
Komparace chování spotřebitele v bankovním a nebankovním sektoru
Markéta Kadlecová -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková