Tvorba marketingového plánu restauračního zařízení – Michaela Klanicová
Michaela Klanicová
Diplomová práce
Tvorba marketingového plánu restauračního zařízení
Formulation of Marketing Plan for Restaurant
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Tvorba marketingového plánu restauračního zařízení“ je sestavení návrhů postupů a doporučení Hospůdce na hřišti do přehledného plánu. Marketingový plán vychází z analýzy trhu a restauračního zařízení, je zaměřen na preference, potřeby a přání zákazníků. Teoretická část je orientována na poznatky týkající se marketingového plánování a marketingového plánu. Pojednává o druzích …víceAbstract:
The subject of Bachelor work „Formulation of Marketing Plan for Restaurant“ is a compilation of procedures proposal and recommendations to the „Hospůdka na hřišti“ to a well-organized plan. A marketing plan is based on an analysis of the market and restaurants, and is focused on the preferences, needs and wishes of our customers. The theoretical part is oriented to knowledge relating to the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96675
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Michaela Musilová
- Oponent: Zdeňka Kaločová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Vytvoření a test Rapid Plan modelu pro plánování Head and Neck
Veronika Holbová -
Urban planning - Metropolitan plan of the capital city of Prague
Adéla Volfová -
Practice As Research: The Analysis of a Linguistic Aspect of Theatre Through Acting Workshops
Kristýna Zinková