Bc. Žaneta Marszalková

Diplomová práce

Význam marketingu v pojišťovnictví

Importance of Marketing in the Insurance Business
Anotace:
Předmětem diplomové práce je poukázat na význam marketingu v pojišťovnictví. Účelnost této koncepce zachycují jednotlivé kapitoly teoretické části. V praktické části je proveden marketingový výzkum dvou vybraných pojišťoven a následně zkoumání příčin jejich rozdílného vývoje.
Abstract:
The aim of this thesis is to point out the importance of marketing in the insurance system. The suitability of this concept is described in the particular chapters of the theoretical part. In the practical part the marketing survey of two selected insurance companies is carried out and subsequently the reasons of their different development are examined.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Alois Rous, CSc.
  • Oponent: Ing. Ivana Bohatcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance