The way of teaching articles in different books – Bc. Lenka Švendová
Bc. Lenka Švendová
Bakalářská práce
The way of teaching articles in different books
The way of teaching articles in different books
Anotace:
Tato práce je zaměřená na členy a jejich použití v Angličtině. Porovnává různé způsoby prezentace a procvičování členů ve třech různých učebnicích, široce používaných v českých školách, jmenovitě Angličtina pro jazykové školy, New Headway English Course a Criss Cross. Na základě srovnání v této práci, může být konstatováno, že New Headway English Course je nejlepší ze tří porovnávaných řad.Abstract:
The work is focused on articles and their use in English. It compares different ways of presenting and practising articles in three different coursebooks widely used in Czech schools, namely Angličtina pro jazykové školy, New Headway English Course and Criss Cross. Based on the comparison from this work, it can be stated that the series New Headway English Course is the best of the three series compared …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tax8t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Povolná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Difficulties of adults in learning English grammar
Jana Mikulová -
Audio-Oral Translational Drill Method with Psychological and Motivational Aspects Enhancing Grammar Learning
Pavel Richter -
Negation in English - the means and semantics with special focus on the use of "a", "any" and zero article
Tereza KARLOVCOVÁ -
El artículo (definido, indefinido y cero) en los manuales de ELE: teoría y ejercicios prácticos desde la perspectiva didáctica
Zuzana Belková