Dialog jako cesta k rozvoji osobnosti dítěte – Martina ČINÁTLOVÁ
Martina ČINÁTLOVÁ
Bakalářská práce
Dialog jako cesta k rozvoji osobnosti dítěte
Dialogue as a way to develop a child's personality
Anotace:
Hlavním tématem mé bakalářské práce je využití dialogu ve výchově - nástrojem k tomuto se stal filozofický dialog, tak jak je používán ve Filozofii pro děti. V teoretické části práce je přiblížený koncept Filosofie pro děti, včetně některých děl švýcarské autorky Evy Zöller Morf. Tento přístup je doplněn vývojovými charakteristikami předškolního věku a možnosti podpory rozvoje morálního usuzování a …víceAbstract:
The main theme of my bachelor thesis is the use of dialogue in education - the tool for this is philosophical dialogue as used in Philosophy for Children. In the theoretical part of the thesis, the concept of Philosophy for Children is introduced, including some works by the Swiss author Eva Zöller Morf. This approach is complemented by the developmental characteristics of the preschool years and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Plachá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČINÁTLOVÁ, Martina. Dialog jako cesta k rozvoji osobnosti dítěte. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Filozofie pro děti jako pomoc mezigeneračnímu dialogu o charakteru společnosti "dříve" a "dnes"
Václava MEDALOVÁ HŮDOVÁ -
Filozofie pro děti v rámci rozvoje komunikačních dovedností dětí v mateřské škole
Michaela PLACHÁ -
Zkušenosti učitelů prvního stupně základní školy s přístupem "Filozofie pro děti"
Kateřina Jágerová -
Dialog s Bohem ve filozofii Jolany Polákové
Žaneta ŽURKOVÁ -
Filozofický rozměr literárního příběhu: uplatnění literárního příběhu v programu Filozofie pro děti
Lenka MACKŮ -
Filozofie pro děti jako metoda osobnostního rozvoje dítěte
Lenka Doležalová -
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová -
Tvorba hry pro hledání správné cesty pro předškolní děti
Valentýna Bujnošková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
15. 7. 2022