Výtvarný projev jako způsob překonávání bariér u dětí s poruchou chování a emocí – Bc. Sára Slezáková
Bc. Sára Slezáková
Bakalářská práce
Výtvarný projev jako způsob překonávání bariér u dětí s poruchou chování a emocí
Art expression as a way of overcoming barriers in children with behavioural and emotional disorders
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje výtvarnému projevu v etopedické praxi. Je rozdělena na tři hlavní části, dvě teoretické a jednu praktickou. V teoretické části nejprve rozebírám vývojovou charakteristiku dětí v obdobích povinné školní docházky, jak může být tento jejich vývoj a výchova ohrožena a charakterizuji zde poruchy chování a emocí. Dále se zabývám již samotnými druhy výtvarného projevu v praxi, jejich …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with artistic expression in etopedic practice. It is divided into three main parts, two theoretical and one practical. In the theoretical part I first analyze the developmental characteristics of children in the period of compulsory school attendance, how their development and upbringing can be endangered and I characterize behavioral and emotional disorders. Furthermore, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wjqvn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. et Mgr. Věra Linhartová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The emotional awareness and adaptive regulation of emotions as key factors in the etiology and course of eating disorders
Terézia Knejzlíková -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Kritické srovnání přístupů používaných při práci s dětmi s poruchou autistického spektra
Andrea Kochová -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách
Jitka Svobodová -
Postoj sociálních pracovníků a muzikoterapeutů k muzikoterapii s dětmi s poruchou autistického spektra
Nina Matoušková -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková