Josef Rafaj
Bakalářská práce
Vliv sponzoringu na vnímání značky
The Impact of Sponzoring on the Brand Perception
Anotace:
Tato bakalářská práce "Vliv sponzoringu na vnímání značky" je ve své teoretické části zaměřena na popsání a definici základních pojmů, které jsou nezbytné pro správné porozumění dané problematiky. Praktická část je zaměřena na konkrétní sponzorské akti-vity vybrané společnosti, která zařadila sponzoring do svého komunikačního mixu s cílem posílit povědomí o značce a budování image, a to především na …víceAbstract:
The first part of bachelor thesis "Influence of sponsoring on brand perception" describes and defines the terms necessary for the correct understanding of the issue. The second, practical part is focused on specific sponsorship activities of a company, which has inc-luded sponsorship to communication mix to enhance brand awareness and image building, especially at regional level
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rafaj, Josef. Vliv sponzoringu na vnímání značky. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace firmy
Petra ŠAFRÁNKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Karolina Koutná -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Michal MATUSZEK -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT
Věra Procházková