Využití poetoterapeutických technik u dětí s ADHD – Iveta BARÁKOVÁ
Iveta BARÁKOVÁ
Bakalářská práce
Využití poetoterapeutických technik u dětí s ADHD
Application of poetry-therapeutical techniques on children with ADHD
Anotace:
Práce si klade za cíl zjistit, zda jsou poetoterapeutické techniky využitelné v rámci práce s dětmi s ADHD. Teoretická část se zabývá syndromem ADHD a možnostmi intervence v rámci expresivních terapií, zejména poetoterapie. Praktická část pojednává o konkrétních poetoterapeutických technikách využitelných při práci s dětmi s ADHD.Abstract:
Goal of this work is to find out, whether poetry-therapeutical techniques are usable in framework of work with children with ADHD. Theoretical part is about ADHD syndrom and possibilities of intervention in framework of expressive therapy, most of all poetry-therapy. Practical part is about specific poetry-therapeutical techniques, that can be used to work with children with ADHD.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2013
Zveřejnit od: 14. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARÁKOVÁ, Iveta. Využití poetoterapeutických technik u dětí s ADHD. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití poetoterapie u mentálně postižených dětí
Tereza TOMKOVÁ -
Možnosti využití poetoterapie v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Marie Hubáčková -
Možnosti poetoterapeutické intervence u dětí s mentálním postižením na základní škole pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela ĎURĎOVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva