Sabina Zítková

Diplomová práce

Personální marketing z pohledu studentů vysokých škol cestovního ruchu

Personnel marketing from the perspective of students of tourism universities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá personálním marketingem, budováním značky zaměstnavatele a očekáváním studentů vysokých škol cestovního ruchu od budoucích zaměstnavatelů při vyhledávání nabídek práce. Základními problémy jsou otázky týkající se samotného pojmu personální marketing, jeho základní činnosti, dělení, jeho nástroje a také marketingový mix personálního marketingu. Dále je zde definováno budování …více
Abstract:
The diploma thesis deals with personnel marketing, building the employer's brand and the expectations of university students from future employers when searching for job offers. The basic problems are questions concerning the very concept of personnel marketing, its basic activities, division, its tools and also the marketing mix of personnel marketing. It also defines the building of the employer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Jan Žufan
  • Oponent: Liběna Jarolímková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85746