Michal Trnka
Bachelor's thesis
Komunikační mix firmy vstupující na polský trh
Marketing Communications Mix of company entering polish market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem Zámeckého pivovaru Frýdlant, který plánuje vstoupit na polský trh. Nejprve je rozebrána problematika komunikačního mixu a jeho jednotlivých složek, jakou má funkci a proč je pro firmu důležitý. Dále je řečeno něco o zahraničních trzích, proč se na ně vstupuje a jaká se vyskytují rizika související se vstupem na cizí trh. V další části je charakterizován …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on communication mix of brewery Zámecký pivovar Frýdlant which is planning to enter the Polish market in the future. In the first part, there is a description of communication mix and its tools, international market, risk on international markets and different types of analysis that can be used to help company to enter these markets. In the second part of this bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Trnka, Michal. Komunikační mix firmy vstupující na polský trh. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of International Trade
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights