Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA – Tomáš Zelenka
Tomáš Zelenka
Diplomová práce
Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA
Digital marketing B2C strategy of The LEGO Group company in REEMEA region
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je pomocí zhodnocení současného stavu navrhnout digitální komunikační strategie segmentu spotřebitelů pro podnik The LEGO Group na trzích regionu REEMEA (Rusko & Střední a Východní Evropa & Blízký východ & Afrika). Diplomová práce má 2 části. V první části, teoretické, jsou pomocí literární rešerše uvedeny základní pojmy marketingu, jeho procesů a nástrojů, které související …víceAbstract:
Subject of this diploma thesis is a new digital marketing strategy, based on the current situation, for Consumer segment of The LEGO Group company, specifically their markets in REEMEA region. (Russia & Middle and Eastern Europe & Middle East & Africa). The diploma thesis consists of two parts. In part one, theoretical, and with the help of literature research, the thesis sets a ground for basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZELENKA, Tomáš. \textit{Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/uqkw7v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao
Název
Vložil
Vloženo
Práva