Rodinné prostředí jako faktor ovlivňující edukaci žáků s lehkým mentálním postižením – Renáta KAVKOVÁ
Renáta KAVKOVÁ
Bakalářská práce
Rodinné prostředí jako faktor ovlivňující edukaci žáků s lehkým mentálním postižením
Family environment as a factor influencing education of pupils with mild mental disabilities.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem rodinného prostředí jako faktoru, který ovlivňuje edukaci žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část byla zpracována na základě analýzy odborné literatury a zabývá se mentálním postižením, rodinným prostředím žáka s lehkým mentálním postižením a jeho edukací v základní škole. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of family environment as a factor that influences the education of pupils with mild intellectual disability in primary school. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is based on an analysis of literature and looks into intellectual disability, family environment of a pupil with mild intellectual disability and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAVKOVÁ, Renáta. Rodinné prostředí jako faktor ovlivňující edukaci žáků s lehkým mentálním postižením. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem s lehkým mentálním postižením na Základní škole Měcholupy
Sabina Špinerová -
Žák s lehkým mentálním postižením v prostředí běžné školy aneb inkluze jako šance pro všechny
Michaela Černá -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ