Bc. Hana Klimánková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané organizace

Marketing communication of selected organization
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude na základě zhodnocení marketingové komunikace vybrané organizace navrhnout možná zlepšení ve zkoumané oblasti. Pro bakalářskou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. V první část bakalářské práce se bude věnovat teoretickým východiskům marketingové komunikace. Ve druhé části bude charakterizována sledovaná …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose potential improvements in the area of marketing communication for a selected organization based on an evaluation of their current strategies. Secondary data from available sources and primary data acquired through a marketing survey will be utilized in this research. The first part of the thesis will focus on the theoretical basis of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
  • Reader: Ing. Adéla Ryšková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné