Marketingová komunikace vybrané organizace – Bc. Hana Klimánková
Bc. Hana Klimánková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané organizace
Marketing communication of selected organization
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude na základě zhodnocení marketingové komunikace vybrané organizace navrhnout možná zlepšení ve zkoumané oblasti. Pro bakalářskou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. V první část bakalářské práce se bude věnovat teoretickým východiskům marketingové komunikace. Ve druhé části bude charakterizována sledovaná …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose potential improvements in the area of marketing communication for a selected organization based on an evaluation of their current strategies. Secondary data from available sources and primary data acquired through a marketing survey will be utilized in this research. The first part of the thesis will focus on the theoretical basis of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/z7xt9/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
- Reader: Ing. Adéla Ryšková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLIMÁNKOVÁ, Hana. \textit{Marketingová komunikace vybrané organizace}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/uqog38/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská