Marketingová komunikace vybrané organizace – Bc. Hana Klimánková
Bc. Hana Klimánková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané organizace
Marketing communication of selected organization
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude na základě zhodnocení marketingové komunikace vybrané organizace navrhnout možná zlepšení ve zkoumané oblasti. Pro bakalářskou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. V první část bakalářské práce se bude věnovat teoretickým východiskům marketingové komunikace. Ve druhé části bude charakterizována sledovaná …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose potential improvements in the area of marketing communication for a selected organization based on an evaluation of their current strategies. Secondary data from available sources and primary data acquired through a marketing survey will be utilized in this research. The first part of the thesis will focus on the theoretical basis of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/z7xt9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
- Oponent: Ing. Adéla Ryšková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská