Jana Kabátková

Diplomová práce

Service Desk z pohledu statistiky

Statistical view on Service Desk
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první části popisujeme teoretický základ toho, co v dalších částech vysvětlujeme a analyzujeme v praxi. V této části tedy nalezneme všechny fáze životního cyklu služby dle metodiky ITIL (IT Infrastructure Library - knihovna infrastruktury IT), které slouží všem organizacím, které se zabývají správou služeb v IT. Zaměřujeme se hlavně na aktuální verzi této …více
Abstract:
The thesis is divided into three parts. In the first part we describe the theoretical basis for what we explain and analyze in practice in other parts of this thesis. In this section, we can find all stages of the service life cycle according to ITIL methodology (IT Infrastructure Library), which serves to all organizations involved in managing IT services. We focus mainly on the current version of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
  • Vedoucí: Markéta Arltová
  • Oponent: Vlastimil Čejp

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19778